BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 24, 2009

AGAMA ISLAM DIHINA LAGI!!!

SALAM SEMUA..hari ini kita dikejutkan lagi dgn berita penubuhan majlis perundingan antara agama pulau pinang yang telah ditubuhkan pada tahun lalu,dalam cubaan menyamakan agama islam dengan agama2 lain.saya sungguh terkejut dengan berita tersebut,apatah lagi apabila ada beberapa orang melayu yang beragama islam menjadi AJK dalam pertubuhan tersebut.agama islam tidak sepatutnya setaraf dengan agama lain,ini jelas dalam perlembagaan persekutuan.dimanakah maruah seorang yang beragama islam apabila duduk dalam majlis tersebut?saya nak bertanya kepada orang2 yang membela islam terutama pada parti PAS,adakah itu betul?apakah slogan MEMBANGUN BERSAMA ISLAM itu masih relevan pada parti PAS ini?tepuk dada tanya la selera,adakah masih ingin bersama dengan PAKATAN RAKYAT.yang jelas DAP memang tidak menerima agama islam.siapakah yang membohongi rakyat sebenarnya?jangan la agama islam dipolitikkan.mari la kita sama2 membantah penubuhan majlis yang dibuat oleh DAP ini.saya menyeru kepada orang2 ISLAM agar berganding bahu dalam melindungi agama yang suci ini..sama2 la kita berdoa,semoga ALLAH memberi kekuatan pada hambanya insya allah..ALLAH HUAKHBAR!!

7 comments:

JAI said...

ini berlaku kerana umno sekarang sibuk dengan pemilihan, pemimpin atasan 'dok dang nok pikir' bab tu.... tunggu lah selepas pemilihan kita tengok siapa yang kena..... nak harapkan PAS rentikan la bos... UMNO juo la yang akan menyelamatkan agamo, bangso dan negaro di bumi malaysia nih....

azzraf said...

em..harap2 camtu la..

alam said...

"UMNO juo la yang akan menyelamatkan agamo, bangso dan negaro di bumi malaysia nih...."

Kene berambi dalam megucapkan kata-kata, bimbang-bimbang terjejas Tauhid kite kepada Tuhan.

Seeloknye kabor gini "Insya Allah harap-harap UMNO akan dapat berperanan sebagai ..............."

Saje je koi nok ingatkan.... koi perati dalam blog rodong-rodong, nampok macam kite tak berapa berambilah dalam becakap...

Jabatan Agama kena bagi faham bende-bende gini ke masyarakat... Gi pej Agama, staff sibuk nok lulus PTK aje..

Moh rodong-rodong PPU Maran check balik:

1)Gone hubungan kite dengan Tuhan?

2)Perbetulkan sembahyang kite. Faham makne bacaan dalam sembahyang sampai dapat penghayatan dari sembahyang itu sendiri.

3)Kan dalam sembahyang kite janji dengan Tuhan, hidup mati semata-mata kerana Allah. Pastilah buah dari sembahyang akan melahirkan peribadi-peribadi yang baik, cemerlang, gemilang dan terbilang.

4)hasil dari membaiki sembahyang serta membetulkan hubungan dengan Tuhan akan lahirlah pemimpin yang peribadinye rakyat sangat suka, sayang, taat, patuh dan sanggup berkorban.

5)Koi yakin kalau PPU Maran buat bende ni, memang akan berlaku luarbiasa di Maran dan Negeri Pahang Khususnye. Silap gaye, orang Pas pun boleh masuk UMNO. Confirm Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man letak jawatan, sebab dia tak mampu buat.

6)Koi yakin inilah rahsianye kalau UMNO nak kembali di hati Rakyat, usaha dan berbuat... pasti Tuhan akan bagi.

7)Bende yang koi kabor ini, dah terbukti.... koi tengok dengan mata kepala koi sendiri dan dari pergaulan dengan tokoh-tokoh di serata semenanjung...

azzraf said...

tima kasih diatas nasihat dan pandangan itu wahai sahabatku,itu lah yang ppu maran sedang buat insya allah berkat doa dari semua.salam..

Unknown said...

Nak tanya adakah MCA,GERAKAN,MIC,PPP,IPF dll terima islam???? kalau betul2 umno nak perjuangkan islam letar islam sebagai dasar tertinggi.

azzraf said...

memang islam diletakan dalam dasar yang tertinggi pun.sbb itu kita tak suka agama kita dipermainkan oleh agama atau bangsa2 lain yang bukan beragama islam.perkara ini jelas,dan tak boleh dipertikaikan.parti2 lain kena akur dengan apa yang telah diwartakan dalam perlembagaan persekutuan.

Unknown said...

Mana lebih tinggi pelembagaan persekutuan dan Pelembagaan Islam (Al-quran & Al-Hadis)Politik(siasiah),pemerintahan dan Agama mana bolih dipisahkan,Mana bolih ambil sedikit2,perlemgaan persekutuan ciptaan manuasia copy zaman orang putih jajah tanah melayu,tiada keberkatan,tiada roh....koi doakan sesuatu hari awak Faham